Saturday, December 31, 2011

Breastfeeding with premium beautiful

Susah ke klu pakai corset ni kalau nk breastfeed baby?

sy mmg suka soalan cam ni coz mula2 nk beli pun sy tanya soalan yg sama sbb menyusukan anak-anak saya secara exclusive selama 6 bulan tanpa campuran susu tepung.so,sudah tentu bra memainkan peranan penting bagi ibu-ibu yg menyusukan anak mereka.
Jawapannyer...Sgt2 praktikal u all!!! just selak je macam gamba di bawah...jgn risau,x koyak pun...
Kebaikan bra ini adalah ia dapat cegah dari mendapat breast cancer keran ia mempunyai chitosan (daripada kuku kaki ketam merah).

Cup ini membentuk piramid  di mana ia dpt menampung payudara agar tidak jatuh,puting payudara dalam kedudukan yang betul (untuk mengelak daripada berlakunya kanser payudara serta mengembalikan pigmen puting segar & cerah.

Lace cup bra ini mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara daripada melimpah keluar.

Selain daripada itu,ia boleh menghasilkan susu badan serta mengelak berlakunya susu basi.Dan Alhamdulillah susu badan saya amat memberansangkan serta dapat mengenyangkan baby sy!!!




Ini adalah anak saya yg kedua Damia Maisara Binti Rizwan.I fully breastfeed her till now n till she 3 yrs old.InsyaAllah.

Ini anak saya yg pertama Darwisy Mukhriz Bin Rizwan.I breastfeed him till 3 yrs old.Alhamdulillah.

Kepada ibu-ibu di luar sana yang ingin merasai kehebatan Premium Beautiful corset ini sila la dapatkan 1 set @ lebih untuk diri anda!

Please do call me up 019-5701335 for more information @ free fitting n free consultation.